Ariel
Výrobce: Ariel Motorcycles Ltd., Birmingham, Velká Británie
Tento motocykl z roku 1929 navazoval na předcházející verza A - D vyráběné od roku 1925. Modely A a B měly zdvihový objem 557 ccm s bočními ventily (rozvod SV). Další modely poháněl jednoválcový motor s rozvodem OHV o objemu 499 ccm (81,8 x 95 mm).
Tento motocykl z roku 1931 poháněl jednoválcový motor s rozvodem OHV o objemu 346 ccm (72 x 85 mm) a výkonu 12 koní (9 kW). Zavedením dvou výfuků na válec (Two-port) byla znatelně snížena hlučnost motoru. Ručně řazená třístupňová převodovka v roce 1933 nahrazena čtyřstupňovou. Pohotovostní hmotnost 120 kg, maximální rychlost 110 km/h, spotřeba 3 - 3,5 l/100 km.
Motocykl z roku 1931 poháněl jednoválcový motor s rozvodem OHV o objemu 499 ccm (86,4 x 85 mm) a výkonu 17 koní (12,5 kW)
při 5200 ot/min. Karburátor Amal, manuální čtyřstupňová převodovka, pohotovostní hmotnost 145 kg, bubnové brzdy.
Z důvodu co největšího snížení těžiště motocyklu byl válec hodně nakloněn - sloper. Na přístrojovém panelu motocyklu byl
rychloměr, tlakoměr oleje, hodiny a kontrolka. Byl to jeden z nejdražších modelu v roce 1931.
Jméno Red Hunter bylo poprvé použito v roce 1932 na sportovní verzi Ariel 500 OHV, brzy však dostal i motory 250 a 350 ccm. Vyobrazený model má jednoválcový čtyřtaktní motor s rozvodem OHV o zdvihovém objemu 347 ccm (72 x 85 mm) a výkonu 17 koní (12,5 kW) při 5600 ot/min, karburátor Amal, čtyřstupňová převodovka, pohotovostní hmotnost 145 kg, maximální rychlost 130 km/h. Stroj byl vybaven jedním nebo dvěma výfuky.