BMW
Výrobce: Bayerische Motoren Werke Eisenach, Mnichov, Německo (1928)
BMW Dixi
Dvoudveřový čtyřmístný uzavřený vůz poháněl řadový čtyřválec s rozvodem SV o objemu 748 ccm (56 x 76 mm) a výkonu 15 koní
(11 kW) při 3000 ot/min. Třístupňová převodovka, hmotnost 460 kg, maximální rychlost 75 km/h a spotřeba 5 až 6 l/100 km.
Na podzim roku 1928 převzala firma BMW automobilku Dixi v Eisenachu a s ní také licenční výrobu anglického Austinu Seven.
Levné a spolehlivé vozy se staly oblíbenymi, dodávaly se také ve sportovní úpravě se zvýšeným výkonem. Výroba vozů BMW 3/15
byla ukončena v roce 1932.
Dvoumístný roadster karosovaný firmou Ihle. U tohoto vozu byla poprvé použita masky s dvěma oválnými průdychy - ledvinkami.
BMW 309
Dvoudveřový dvoumístný kabriolet z roku 1934 poháněl řadový čtyřválec s rozvodem OHV o objemu 845 ccm (58 x 80 mm) a výkonu
22 koní (16 kW) při 3500 ot/min. Kompresní poměr 5,6, karburátor Solex, čtyřstupňová převodovka, hmotnost 750 kg, maximální
rychlost 90 km/h.
Model BMW 309 se vyráběl v letech 1934 až 1936 jako dvoudveřový uzavřený vůz, kabriolet a kabriolet Sport, celkem se postavilo
2859 vozů.
BMW 315
Dvoudvéřový dvoumístný roadster poháněl řadový šestiválcový motor s rozvodem OHV a objemu 1489 ccm (58 x 94 mm) a výkonu
40 koní (29 kW) při 4300 ot/min. Kompresní poměr 6,8, tři karburátory Solex, čtyřstupňová převodovka, hmotnost 750 kg,
maximální rychlost 120 km/h.
Model 315 se vyráběl v letech 1934 až 1937. Celkem bylo postaveno 9500 standardních vozů s výkonem 34 koní a 242 roadsterů
BMW 315/1 s výkonem 40 koní a kratší a lehčí karosérií.
BMW 319/1 Roadster
Dvoudvéřový roadster z roku 1935 poháněl řadový šestiválec o objemu 1911 ccm (65 x 96 mm) a výkonu 55 koní (41 kW) při 4000 ot/min. Dva karburátory Solex, čtyřstupňová převodovka. Oproti standardnímu vozu měl roadster výkon vyšší o 10 koní.
BMW 326
Dvoudveřový čtyřmístný kabriolet z roku 1938 poháněl řadový šestiválec s rozvodem OHV o objemu 1971 ccm (66 x 96 mm) a výkonu
50 koní (37 kW) při 3750 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, dva karburátory Solex, hmotnost vozu 1125 kg, maximální rychlost
115 km/h.
Model 326 se vyráběl v letech 1936 až 1941, celkem postavili více než 15 873 vozů tohoto typu.
BMW 327
Dvoudveřový čtyřmístný kabriolet poháněl řadový šestiválcový motor s rozvodem OHV o objemu 1971 ccm (66 x 96 mm) a výkonu
55 koní (40 kW) při 4500 ot/min. Kompresní poměr 6,3, dva krburátory Solex, čtyřstupňová převodovka, hmotnost vozu 1100 kg,
maximální rychlost 125 km/h.
BMW 327/328
Dvoudveřový 2 + 2 místný kabriolet z roku 1938 poháněl řadový šestiválcový motor s rozvodem OHV o objemu 1971 ccm (66 x 96 mm)
a výkonu 80 koní (59 kW) při 4500 ot/min. Kompresní poměr 7,5 : 1, tři krburátory Solex, čtyřstupňová převodovka, hmotnost vozu
1100 kg, maximální rychlost 145 km/h.
Do vozu byl montován silnější motor z typu BMW 328 a patřil k nejdražším a nejrychlejším německým vozům.
BMW 335
Tento pětimístný kabriolet poháněl řadový šestiválec s rozvodem OHV o objemu 3485 ccm (82 x 110 mm) a výkonu 90 koní (66 kW)
při 3500 ot/min. Kompresní poměr 5,8 : 1. Hmotnost byla 1300 kg, maximální rychlost 145 km/h.
Model 335 se vyráběl v letech 1939 až 1943 a byl největším předválečným vozem automobilky BMW.