Bugatti
Výrobce: Ettore Bugatti automobiles, Molsheim, Francie (1909)
Bugatti Typo 40
Dvoudveřový dvoumístný roadster byl poháněn čtyřválcovým motorem s rozvodem OHC o objemu 1495 ccm (69 x 100 mm) a výkonu
50 koní (37 kW) při 4300 ot/min. S řtyřstupňovou převodovkou a hmotností 850 kg dosahoval maximální rychlost 120 km/h.
Typ 40 byl nejlevnější vůz značky Bugatti. Vyráběl se v letech 1926 až 1930 a montoval se do něj upravený motor ze závodního
vozu Bugatti 37, převodovka a brzdy z typu 38. Celkem se vyrobilo 745 vozů.
Bugatti Typo 44
Tento sportovní roadster poháněl osmiválcový motor s rozvodem OHC o objemu 2990 ccm (69 x 100 mm) a výkonu 80 koní (59 kW)
při 4000 ot/min. S čtyřstupňovou převodovkou, karburátorem Schebler a hmotností kolem 1000 kg dosahoval maximální rychlost
140 km/h.
Typ 44 se vyráběl v letech 1927 až 1931. Celkem se vyrobilo 1100 vozů tohoto typu.
Bugatti Typo 49
Tento automobil se vyráběl v letech 1930 - 1934 a byl poháněn řadovým osmiválcovým motorem s rozvodem OHC o objemu
3256 ccm (72 x 100 mm) a výkonu 110 koní (81 kW) při 4000 ot/min. Se čtyřstupňovou převodovkou dosahoval rychlost 145 km/h.
Bugatti Typo 57
Dvoudveřové čtyřmístné kupé z roku 1934 poháněl řadový osmiválcový motor s rozvodem DOHC o objemu 3256 ccm
(72 x 100 mm) a výkonu 135 koní (99 kW) při 4800 ot/min, komprese 6,2, karburátor Zenith, mechanická čtyřstupňová
převodovka, pohotovostní hmotnost 1500 kg, maximální rychlost 160 km/h, bubnové brzdy na všech kolech.
Model 57 navrhl syn Ettore Bugattiho Jean Bugatti a vyráběli ho ve třech sériích v letech 1934 až 1939.