Buick
Výrobce: The Buick Motor Car Co., Flint, Michigan USA (od roku 1903)
Buick model 10
Dvoumístný roadster z roku 1910 poháněl čtyřválcový motor s rozvodem OHV o objemu 2713 ccm (95,25 x 95,25 mm) a výkonu 23 koní
(17 kW) při 1200 ot/min, karburátor Schebler, převodovka byla dvoustupňová planetová s nožním řazením, hmotnost vozu 785 kg,
maximální rychlost 65 km/h. Vůz byl vybaven diferenciálem.
Model 10 se vyráběl v letech 1908 - 1910, celkem se postavilo 23 000 kusů.
Buick model 30
Dvoudvéřový dvoumístný roadster z roku 1912 poháněl čtyřválcový motor s rozvodem OHV o objemu 3293 ccm (101,6 x 101,6 mm) a výkonu 40 koní (29 kW), karburátor Schebler, převodovka byla třístupňová, pohotovostní hmotnost 890 kg, brzdy pouze na zadních kolech.
Buick D-45
Tento otevřený vůz - faeton (touring) z roku 1916 byl vybaven šestiválcovým motorem o objemu 3465 ccm (82,5 x 108 mm) a výkonu 45 koní (33 kW) při 2000 ot/min. Karburátor Marvel, třístupňová převodovka, mechanické bubnové brzdy pouze na zadní kola, pohotovostní hmotnost 1300 kg, maximální rychlost 80 km/hod.
Buick D-35 Series
Tento pětimístný čtyřdvéřový faeton z roku 1916 byl levnější variantou předchozího modelu D-45. Místo šestiválcového motoru byl osazen
čtyřválcem s rozvodem OHV o objemu 2784 ccm (85,7 x 120,7 mm) a výkonu 35 koní (26 kW). Karburátor Marvel, mechanické bubnové brzdy
pouze na zadní kola, třístupňová převodovka, pohotovostní hmotnost 930 kg, maximální rychlost 80 km/hod.
Model D-35 se vyráběl v letech 1916 až 1918 jako roadster, touring a sedan.
Buick Standard Series
Tento pětimístný čtyřdvéřový otevřený vůz - faeton z roku 1924 byl vybaven čtyčválcovým motorem OHV o objemu 2784 ccm (85,7 x 120,7 mm)
a výkonu 35 koní (26 kW). Bubnové brzdy se od roku 1924 montovaly již na všechna kola. Pohotovostní hmotnost vozu byla 1200 kg.
V roce 1924 nabíze Buick modely
24-33 2-dvéřové 4-místné coupé,
24-34 2-dvéřový 2-místný roadster,
24-35 4-dvéřový 5-místný touring a
24-37 4-dvéřový 5-místný sedan.
Obdobná nabídka byla i u modelu s šestiválcovým motorem.
Buick Series 40 Six
Tento pětimístný čtyřdvéřový sedan byl osazen šestiválcovým motorem o objemu 4218 ccm (87,3 x 117,5 mm) a výkonu 80 koní (60 kW) při 2800 ot/min s kompresním poměrem 4,5. Karburátor Marvel, mechanické brzdy na všechna kola, pohotovostní hmotnost 1720 kg.
Buick Series 46S
Toto pětimístné dvoudvéřové kupé poháněl řadový šestiválcový motor s rozvodem OHV o objemu 5072 ccm (92,1 x 127,0 mm) a výkonu 91 koní (68 kW) při 2800 ot/min s kompresním poměrem 4,3. Karburátor Marvel, třístupňová převodovka, mechanické bubnové brzdy na všechna kola.
Buick Series 60 Eight
Tento sportovní roadster poháněl řadový osmiválcový motor o objemu 4465 ccm (77,8 x 117,5 mm) a výkonu 90 k (66 kW) při 3000 ot/min.
hmotnost vozu 1650 kg.
Ze 140 tisíc vyrobených vozů Buick v roce 1931 bylo pouze tisícovka sportovních roadsterů dané série.
Buick Series 50 Eight
Model Serie 50 Standard z roku 1933 byl osazen osmiválcovým motorem OHV o objemu 3773 ccm (74,6 x 108 mm) a výkonu 86 koní (63 kW) při 3200 ot/min, kompresní poměr 5,2 : 1. Vůz měl třístupňovou převodovku a mechanické brzdy na všechna kola. Z 26 tisíc vyrobených modelů 57 bylo 19 tisíc sedanů. Další varianty tohoto modelu byly Business Coupes, Convertible Coupes, Sport Coupes a Victoria Coupes.
Buick Series 40 Eight
Model Serie 40 Special z roku 1936 byl osazen osmiválcovým motorem OHV o objemu 3817 ccm (78,6 x 98,5 mm) a výkonu 93 koní (70 kW)
při 3200 ot/min, kompresní poměr 5,6 : 1. Vůz měl pouze třístupňovou převodovku. Na 2. rychlostní stupeň dosahoval až 85 km/h.
Souběžně se vyráběly i typy serie 60 Century, 80 Roadmaster a 90 Limited s výkonějšími motory o objemu 5,2 litrů.
Model Serie 40 Special z roku 1938 byl osazen osmiválcovým motorem OHV o objemu 4063 ccm (78,6 x 104,8 mm) a výkonu 107 koní (79 kW)
při 3400 ot/min, kompresní poměr 6,15 : 1. Vůz měl pouze třístupňovou převodovku.