Ford
Výrobce: Ford Motor Company, Detroit, Michigan, USA (od roku 1903)
Ford T
Tento dvoumístný roadster s motorem vpředu poháněl řadový čtyřválcový motor s rozvodem SV o objemu 2895 ccm (95,3 x 101,6 mm)
a výkonu 22 koní (16 kW) při 1600 ot/min, komprese 3,9, karburátor Ford, pohotovostní hmotnost 700 kg, dvoustupňová planetová
převodovka, pásové brzdy na zadních kolech. Vůz dosahoval maximální rychlost 70 km/h.
Model T se vyráběl v letech 1908 až 1927 a bylo postaveno více než 16 miliónů kusů. Tento vůz je z roku 1917.
Toto kupé bylo vyrobeno v roce 1926, motor měl stejné parametry jako v předcházejících letech, pásové brzdy na zadních kolech byly zaměněny za bubnové.
Ford A
Čtyřdveřový čtyř až pětimístný automobil s motorem vpředu a pohonem zadních kol. Vůz poháněl řadový čtyřválec s rozvodem SV o objemu
3285 ccm (98,4 x 108 mm) a výkonu 40 koní (29 kW) při 2200 ot/min. S třístupňovovou převodovkou a hmotností 1075 kg dosahoval automobil
vyroben v roce 1929 maximální rychlost 100 km/h.
Model A se vyráběl v letech 1927 až 1931. Postavilo se jich téměř 5 miliónů.
Ford Eifel
Vůz patřil mezi oblíbené automobily střední třídy, poháněl jej řadový čtyřválec s rozvodem SV o objemu 1172 ccm (63,5 x 92 mm)
a výkonu 34 koní (25 kW) při 4250 ot/min. Komprese 6,6, karburátor Solex, třístupňová převodovka, hmotnost 830 kg, maximální
rychlost 105 km/h.
Automobil se vyráběl v letech 1935-1939 v Německu a tento typ byl shodný s anglickým Fordem Ten. Dodával se jako limuzína,
kabriolet, roadster nebo dodávka. Měl spotřebu 8,5 l/100 km.
Ford V8
Tento vůz poháněl vidlicový osmiválec V8 s rozvodem SV o objemu 3622 ccm (77,8 x 95,3 mm) a výkonu 85 koní (63 kW) při 3800 ot/min, komprese 6,3, třístupňová převodovka, hmotnost 1270 kg, maximální rychlost 130 km/h.