Mercedes-Benz
Výrobce: Mercedes-Benz, Německo
Mercedes-Benz 200 Stuttgart
Čtyřdveřový čtyř až pětimístný sedan poháněl řadový šestiválcový motor s rozvodem SV o objemu 2000 ccm a výkonu 35 koní (26 kW),
maximální rychlost 90 km/h.
Vyobrazený vůz je z roku 1929.
Mercedes-Benz 260 Stuttgart
Dvoudveřový dvoumístný kabriolet poháněl řadový šestiválcový motor s rozvodem SV o objemu 2581 ccm (74 x 100 mm) a výkonu 50 koní
(37 kW), kompresní poměr 5,6, karburátor Solex, třístupňová převodovka s rychloběhem, pohotovostní hmotnost 1350 kg, maximální
rychlost 90 km/h, spotřeba 17 l/100 km, bržděna všechna kola.
Tento typ se vyráběl v letech 1929 až 1934. V roce 1930 byl zvýšen výkon motoru a přidán rychloběh.
Celkem bylo vyrobeno necelých 5000 vozů.
Mercedes-Benz 170
Automobil vyráběný v letech 1931 až 1934 poháněl šestiválcový motor s rozvodem SV o objemu 1692 ccm (65 x 85 mm) a výkonu 32 koní (23,5 kW). Karburátor Solex, pohotovostní hmotnost vozu 1050 kg, maximální rychlost 90 km/h.
Mercedes-Benz 170V
Čtyřdveřový čtyř až pětimístný uzavřený vůz s motorem vpředu a pohonem zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem SV měl objem 1697 ccm (73,5 mm x 100 mm) a výkon 28 kW (38 koní) při 3400 ot/min. Čtyřstupňová převodovka umožňovala maximální rychlost 116 km/h. Model 170 V se vyráběl v letech 1936 až 1951.
Mercedes-Benz 200
Mercedes - Benz 200 navazoval na nejmenší model 170. Typ 200 se lišil především větším zdvihovým objemem svého šestiválcového
motoru. Kapalinou chlazený šestiválec SV o objemu 1962 ccm (70 x 85 mm) a výkonu 40 koní (29 kW) při 3200/min, kompresní poměr
5,8 : 1, karburátor Solex, suchá jednolamelová spojka, třístupňová převodovka, bubnové brzdy na všech kolech s kapalinovým
ovládáním. Pohotovostní hmotnost 1430 kg, maximální rychlost 90 km/h, spotřeba paliva 13 l benzínu / 100 km.
Model se vyráběl v letech 1933 až 1936 jako tudor, sedan a kabriolet. Celkem postavili 15 622 vozů.
Mercedes-Benz 230 (typ W143)
Čtyřdveřový čtyř až pětimístný sedan na podvozku z předchozího typu 200 poháněl řadový šestiválec s rozvodem SV o objemu 2229 ccm (72,5 x 90 mm) a výkonu 55 koní (40 kW) při 3600 ot/min. Pohotovostní hmotnost 1450 kg, čtyřstupňová převodovka, maximální rychlost 116 km/h, spotřeba 18 l/100 km. Vyobrazený vůz je z roku 1936.
Mercedes-Benz 230 (typ W153)
Souběžně s typem W143 se od roku 1938 vyráběl i typ W153, který měl zcela nový podvozek, motor byl převzat z typu W143, později se však montoval motor o vyšším objemu - 2289 ccm (vrtání bylo zvýšeno ze 72,5 mm na 73,5 mm), výkon však zůstal stejný. Převodová skříň již měla synchronizované všechny čtyři stupně.
Mercedes-Benz 320
Čtyřdvéřový pětimístný kabriolet poháněl řadový šestiválec s rozvodem SV o objemu 3405 ccm (85 x 100 mm) a výkonu 78 koní (57 kW)
při 4000 ot/min. Kompresní poměr 6,3 : 1, čtyřstupňová převodovka s rychloběhem, hmotnost kolem 1850 kg, maximální rychlost 126 km/h.
Mercedes 320 se vyráběl v letech 1937 až 1940. Do roku 1938 byl osazen motorem o objemu 3207 ccm (82,5 x 100 mm) s kompresním poměrem
5,6 : 1. Vůz ještě neměl rychloběh.
Mercedes-Benz 320
Tento kuxusní roadster poháněl řadový osmiválcový motor s rozvodem OHV o objemu 5016 ccm (86 x 108 mm) a výkonu 160 koní (118 kW) při 3600 ot/min. Kompresní poměr 5,5 : 1, karburátor Mercedes, přeplňování kompresorem Roots, čtyřstupňová převodovka, hmotnost 2300 kg, maximální rychlost 160 km/h.