Opel
Výrobce: Opel, Rüsselsheim, Německo (od roku 1898)
Opel 1,2 Liter
Dvoudveřový čtyřmístný kabriolet s motorem vpředu a pohonem zadních kol. Pohonnou jednotku tvořil řadový čtyřválcový motor
s rozvodem SV o objemu 1195 ccm (65 x 90 mm) a výkonu 23 koní (17 kW) při 3200 ot/min. Kompresní poměr 6,0 : 1, třístupňová
převodovka, pohotovostní hmotnost 750 kg, maximální rychlost 85 km/h.
Vůz se vyráběl v letech 1931-1935, do roku 1933 měl motor výkon pouze 22 koní.
Opel Olympia
Dvoudveřový čtyřmístný polokabriolet s motorem vpředu a pohonem zadních kol. Pohonnou jednotku tvořil řadový čtyřválcový motor
s rozvodem SV o objemu 1488 ccm (67,5 x 90 mm) a výkonu 24 koní (18 kW) při 3300 ot/min. Kompresní poměr 5,9 : 1, třístupňová
převodovka, pohotovostní hmotnost 855 kg, maximální rychlost 95 km/h.
Vůz se vyráběl v letech 1935-1937.
Dvoudveřový čtyř až pětimístný tudor s motorem vpředu a pohonem zadních kol. Pohonnou jednotku tvořil řadový čtyřválcový motor
s rozvodem SV o objemu 1488 ccm (80 x 74 mm) a výkonu 37 koní (27 kW) při 3500 ot/min. Převodovka byla čtyřstupňová a vůz
o hmotnosti 895 kg dosahoval maximální rychlost 112 km/h.
Vůz se vyráběl v letech 1938-1939.
Opel Super 6
Dvoudvéřový čtyř až pětimístný kabriolet s motorem vpředu a pohonem zadních kol. Pohonou jednotkou byl řadový šestiválec
s rozvodem OHV o objemu 2473 ccm (80 x 82 mm), komprese 6.0 : 1, výkon 55 koní (40 kW) při 3600 ot/min. Hmotnost 1200 kg,
maximální rychlost 125 km/h.
Tento typ se vyráběl v letech 1936-1938 a vyrobilo se jej 46 tisíc.
Opel Kapitän
Čtyřdveřový čtyř až šestimístný sedan s motorem vpředu a pohonem zadních kol. Řadový šestiválec s rozvodem OHV a
objemem 2472 ccm (80 x 82 mm) o výkonu 55 koní (40 kW) při 3600 ot/min byl převzat z typu Super 6. S třístupňovou
převodovkou a hmotností 1220 kg dosahoval vůz maximální rychlost 126 km/h.
Opel Kapitän se vyráběl od roku 1938 až do roku 1940.