Packard

Výrobce: Packard Motor Car Company, Detroit, Michigan, USA (1899-1958)

Packard Eight

1930 Packard Eight
Foto VLP - Březský vrch, Konice 17.7.2011

Úspěch prvního automobilu vyrobeného bratry Packardovými v roce 1899 vedl k založení společnosti Ohio Automobile Company, ze které v roce 1902 vznikla Packard Motor Car Company. Packard vyráběl drahé luxusní vozy.
V roce 1930 bylo ve výrobním programu firmy několik typů vozů s řadovými osmiválcovými motory. Typ 726 a 733 Standard používal motory o objemu 5228 ccm (88,9 x 127 mm) a výkonu 90 koní (67 kW) při 3200 ot/min s kompresí 6,0, typ 740 Custom, 745 De Luxe a 734 Speedster pak motory o objemu 6303 ccm (88,9 x 127 mm) a výkonu 106 koní (78 kW).


 
Foto VLP - Březský vrch, Konice 17.7.2011

 
Foto VLP - Březský vrch, Konice 17.7.2011

 
Foto VLP - Březský vrch, Konice 17.7.2011

1929 Packard Eight Sport Phaeton
Foto VLP - Březský vrch, Konice 17.7.2011

Tento luxusní faeton poháněl řadový osmiválcový motor s rozvodem SV o objemu 6303 ccm (88,9 x 127 mm) a výkonu 106 koní (78 kW) při 3200 ot/min, komprsení poměr 6 : 1. Hmotnost vozu 2200 kg, třístupňová převodovka, brzdy mechanické.

1937 Packart Eight 120 De Luxe
Foto VLP - Oldtimer Festival, Slavkov 28.6.2014

Tento vůz z roku 1937 poháněl řadový osmiválcový motor s rozvodem SV o objemu 4020 ccm (88,9 x 108 mm) a výkonu 120 koní (88 kW) při 3800 ot/min, kompresmí poměr 6,5 : 1. Třírychlostní manuální převodovka, mechanické brzdy na všechna kola, hmotnost 1750 kg.

 
Foto VLP - Oldtimer Festival, Slavkov 28.6.2014



Packard Twelve

1935 Packard Twelve Club Sedan
Foto VLP - Veteránem nejen Kroměřížskem, Kroměříž 6.8.2011

Tento sedan z roku 1935 poháněl vidlicový dvanáctiválec V12 s rozvodem SV o objemu 7296 ccm (87,3 x 101,6 mm) a výkonu 175 koní (129 kW) při 3200 ot/min. Komprese 6,4, třístupňová převodovka, hmotnost 2600 kg, mechanické brzdy s podtlakovým posilovačem, maximální rychlost 150 km/h, spotřeba 30 l/100 km

 
Foto VLP - Veteránem nejen Kroměřížskem, Kroměříž 6.8.2011

 
Foto VLP - Veteránem nejen Kroměřížskem, Kroměříž 6.8.2011