Praga
Výrobce: Českomoravská - Kolben, automobilní oddělení Praga, Praha
Praga Alfa (3. - 11. série)
Čtyřdvéřový čtyř až pětimístný otevřený vůz - faeton s motorem vpředu a pohonem zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem SV
o objemu 1244 ccm (60 x 110 mm) a výkonu 13 kW (18 koní) při 2400 ot/min. Vůz měl třístupňovou převodovku, hmotnost 970 kg
a maximální rychlost 70 km/h.
Vyobrazený automobil byl vyroben v roce 1923.
Od roku 1925 byly provedeny na voze některé úpravy, jedna z nich byla i montáž předních brzd.
Praga Alfa (17. - 21. série)
Vůz poháněl řadový šestiválec SV chlazený kapalinou o objemu 1795 ccm (65 x 90 mm) a výkonu 38 koní (28 kW). Převodovka byla
čtyřstupňová, mechanické brzdy byly doplněny posilovačem. Typické provedení byla uzavřená šestisedadlová karoserie (berlina).
Nejvyšší rychlost udával výrobce 90 km/h při spotřebě 13 až 15 litrů na 100 km.
Praga Alfa v těchto sériích se vyráběla v letech 1929 - 1932 a bylo postaveno 2500 vozů.
Dvoudvéřový čtyř až pětimístný kabriolet z roku 1930.
Praga Alfa (23. - 25. série)
Alfu 23. série z roku 1937 poháněl řadový šestiválcový motor s rozvodem SV o objemu 2490 ccm (75 x 94 mm) a výkonu 60 koní (45 kW)
při 3500 ot/min, karburátor Solex UAIP, třístupňová převodovka, hydraulické brzdy, hmotnost 1600 kg. Maximální rychlost 110 km/h.
Série 23 bylo vyrobeno 195 ks (5 ks bylo zkušebních).
Tuto šestimístnou limuzínu 25. série poháněl řadový šestiválcový motor s rozvodem SV o objemu 2490 ccm (75 x 94 mm) a výkonu
60 koní (45 kW) při 3500 ot/min, karburátor Zenith 35U. Při hmotnosti vozu 1620 kg a třístupňovou převodovkou dosahoval maximální
rychlosti 110 km/h.
Automobilů 25. série bylo vyrobeno 200, stejně jako 24. série.