Rolls-Royce
Výrobce: Rolls-Royce, Velká Británie
Rolls-Royce 20/25
Rolls-Royce 20/25 Foto VLP - Závod Brno - Soběšice, Kociánka 26.9.2009
Tento typ byl vyráběn od roku 1926 a poháněl jej řadový šestiválcový motor OHV o objemu 3669 ccm (82,6x114,3 mm) a výkonu
75 koní (55 kW). Měl čtyřstupňovou převodovku a při hmotnosti 2060 kg dosahoval rychlosti 122 km/h.
Rolls-Royce 25/30
Rolls-Royce 25/30 Limousine Foto VLP - Z lázní do lázní, Skalka 16.8.2009
Tento typ se vyráběl v letech 1936-1938 jako následník předcházejícího modelu a celkem jich bylo zhotoveno 1200 ks. Osazen byl
šestiválcovým motorem OHV o objemu 4257 ccm (88,9 x 114,3 mm) a výkonu 85 koní (63 kW) při 3750 ot/min. Kompresní poměr 6,0 : 1,
karburátor Stromberg, čtyřstupňová převodovka, pohotovostní hmotnost 1950 kg, maximální rychlosti 130 km/h.
Rolls-Royce Phantom I.
Rolls-Royce Phantom I. Landaulet Foto VLP - Setkání veteránů a hasičské techniky, Holešov 9.7.2011
Tento čtyřdvéřový pětimístný reprezentační vůz - landaulet z roku 1928 byl osazen řadovým šestiválcovým motorem s rozvodem OHV
o objemu 7668 ccm (108 x 139,7 mm) a výkonu 95 koní (70 kW) při 2750 ot/min, karburátor Rolls-Royce, čtyřstupňová převodovka,
hmotnost vozu kolem 2200 kg, maximální rychlost 130 km/h.
Rolls-Royce New Phantom, později označovaný Phantom I, byl vyráběn od roku 1925, kdy nahradil předchozí model Silver Ghost.
Výroba pokračovala do roku 1929, celkem bylo postaveno více než 2200 vozů.
Foto VLP - Setkání veteránů a hasičské techniky, Holešov 9.7.2011
Foto VLP - Setkání veteránů a hasičské techniky, Holešov 9.7.2011
Foto VLP - Setkání veteránů a hasičské techniky, Holešov 9.7.2011
Foto VLP - Setkání veteránů a hasičské techniky, Holešov 9.7.2011
Rolls-Royce Phantom I. Cabriolet Foto VLP - Hanácké okruh, Olomouc 22.7.2016
|